woensdag 16 april 2014

Spring has sprung!

Borduren leerde ik heel wat jaren geleden van mijn oma. 
De simpele kruissteek. 
Ik maakte toen 4 gebloemde schilderijtjes voor mijn moeder. Jarenlang hingen ze in de woonkamer bij mijn ouders. Waar ik de foutjes steeds zag die ik gemaakt had, maar gewoon liet zitten, want "het valt toch niet op".

Het begon weer te kriebelen. Ik zocht alles af naar leuk geprijsde borduurringen, maar nergens te vinden. Totdat Wimke ( http://www.wimketolsma.nl/2014/01/pinterest-diy-embroidery.html ) erover blogde en ze dus gewoon bij de Hema te koop waren.

Ik maakte een heuse Banksy! En lang leve het papier dat bij de 101 Woonideeën zat. Daar kunnen mooie borduurwerkjes op.

Uit het Flow book for paperlovers haald ik mooi glimmend blauw papier en ik bestelde fluorgeel borduurgaren. (Ik bestelde ook glow in the dark borduurgaren, hoe cool is dat!).

Ik bestelde nog reageerbuisjes en zo kon ik eindelijk mijn vensterbank weer veranderen zoals ik in gedachten had.

Geniet van het mooie weer en de zon!





1 opmerking: