vrijdag 13 december 2013

Kerst en meer van dat soort.

Dag Sinterklaas en hallo kerstmis. 
Eigenlijk valt het dit jaar wel mee met mijn versiersnelheid. 
De kerstboom is er nog niet, de kerstlampjes hing ik gisteren pas buiten in de boom en zelfs een (zelfgefabriceerde) adventskrans heb ik niet. En dat terwijl de 3de advent er ook alweer aankomt. 
Man man man, wat een schande!
Maar heel langzaam komt de kerst hier in huis.
Onze kerstboom is al onderweg en onze bergg...ehm...hert zorgt dat alles goedkomt. 
Ik bestelde van de week ook 4 simpele zakjes met de letters X M A S erop bij www.zilte.nl en met mijn roze en groene theelichthouders zien ze er 's avonds best kersterig uit.
 

Als washi tape addict moest er natuurlijk een hert op de keukenmuur geplakt worden. En gehoorzaam als ik ben, deed ik dat natuurlijk.

Vandaag maakte ik kerststerren. Supersimpel om te maken!
De beschrijving kun je vinden op http://annekata.com/2010/11/tutorial-super-simple-paper-stars/ .
Ik maakte ze van het inpakpapier van Eva&Anne, dat ik kocht op Flavourites Live. 

Morgen eindelijk een kerstboom halen en gaan we verder met versieren. Of veranderen. Of weghalen. 
Ik ben nog niet klaar dus.

Fijn weekend!
Groetjes,
Joyce




1 opmerking:

  1. Ik vond je sterren ook erg mooi in je voorraam en nu die geweldige kraanvogels... Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen