donderdag 11 juli 2013

Vensterbankdilemma's

Een groot raam en een vensterbank. Toen we hier kwamen wonen vond ik het een ramp.
We plakten er van dat folie voor en zetten er grote kandelaren neer, zodat de grootte  van het raam een beetje gebroken werd. Maar het was gewoon niet helemaal mijn ding.
Totdat ik het idee van een tak in mijn hoofd had.
Jarenlang hing er een tak voor het raam die dienst deed als een soort seizoenstafel.
Sinterklaas, Lente, Herfst, Koninginnendag etc alles hing er wel een (paar) keer in.
Maar toen was ik de tak beu.
De tak eruit en Honeycombs erin. Weer dat net niet gevoel.
En ineens wist ik het!
Er lagen nog theekopjes en lampionnetjes in de kast. Uit de taktijd, ja ja.

En ineens bedachtik me dat ik mijn raam met de Masking Tape ging beplakken. Huisjes wilde ik.
Lang leve Pinterest!
Ik had maanden geleden huisjes van Masking Tape gepind. Helemaal vergeten.
Ik ging aan de slag en ben heel blij met het eindresultaat.

Alleen die theekopjes. Het werd een hele kermis zo.
Ik surfde naar www.buitendelijntjes.com en zag de PomPoms. Dat was het, die moeten opgehangen worden. Dus dat deed ik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten